Nice bakis dag!!

Det här är då mitt första inlägg i min blogg. Gutt! Jag sitter just nu och tittar på Inlåst och lipar nästan. Eller nästan, en och en annan tår har rullat. Man vill bara åka dit och krama om dem allihop och typ säga till dem att inte förstöra sina liv!! Man blir så rörd. Jaja.. Idag har varit världens guttaste bakis dag faktiskt. Visst man vaknade i en lägenhet som osade baksmälla över halva stan med två andra bakisar, men det är sånt man får ta! Va ute i Lyckeby med Amanda kusin och tittade på lite grejer till hennes nya lägenhet, nice. Sen åt vi pizza på en pizzeria, vetifan vad den hette nu när jag tänker efter, det va inte den vid Ö&B iaf. Man fick FETE stor pizza!!!!!!! Jag orkade inte ens äta upp hela!!!! Och då är den STOR!!! Äntligen någonstans där man får valuta för pengarna. Sen åkte jag hem och låg i min säng och gjorde en massa lustiga inspelningar på mobilen. Sen upptäckte jag att man kunde SKICKA inspelningar över sms!!!! HAHA!!! Typ de roligaste sen pruttkudden kom. Så jag och Sofie har skickat en massa inspelningar till varandra om intressanta och ointressanta saker. Till exempel om min andedräkt made in hell. Alltså jag skojar inte, det är typ som att en ål krupit ner i min hals, släppt en skit, sen dött och sakta börjat ruttna. MMM, nån som vill hångla? Nää fyfanken. Nu ska jag nog göra något annat, kanske borsta tänderna? Skoja.... palla de. Pussohej för idag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du är för rolig du! :D

2009-10-08 @ 23:16:48
Postat av: Bella

"Lyckans" är namnet på din favvo pizzeria.

2009-10-09 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0