Ledig dag.

Så dagen började på Sjuhalla där man fick gå upp klockan 7 för att åka in till stan med mamma när hon ändå skulle till jobbet. Hade jätte mysig, men trött dag, igår. Vaknade typ vid nio och satte på tv:n och datorn. Sen släpade jag mig upp när jag blev olidligt hungrig och gjorde frulle. Sen fick man göra lägenheten anständig, så kom Sara på besök. Skit härligt, har inte träffat henne på ett bra tag. Hon berättade för mig att hon nog vill ha en kille som kör motorcross på fritiden, det är ju bra att man vet vad man vill ha! Gött. Sen åkte jag ut till mamma och pappa och hade det jätte mysigt, åt god middag, plockade äpplen och tittade på tv. Jag skulle se programmet och Rödeby dramat, men somnade ihop kurad i min fåtölj vad nio. Myspys! Gjorde VÄRLDENS godaste äppelkaka med. Jag säger bara MMMM!! Med stora bokstäver. Sov ett bra tag när jag kom hem imorse, typ till halv elva. Då kände jag att jag inte ville slösa bort mer av dagen så jag gick upp och satte mig vid facebook, alltså slösade jag inte alls bort dagen utan gjorde något mycket värdefullt. Skulle egentligen städat lägenheten, men det kändes som att någon lagt en osynlig tyngd i mitt knä som liksom hindrade mig från att resa på mig. Sen är ju farmville på facebook rätt viktigt också. Sen har jag varit på stan hela dagen efter det typ, först subway med Sofie (Jag hade en kupong där man fick en gratis sub om man köpte en WIIE!) och sen fika med Viola, Leon och Amanda. Ååh lilla Leon!!! Så jäkla underbar lite kille. Man ville bara pussa och pussa och pussa liksom! Underbart. Men det dröjer nog NÅGRA år till för mig på den fronten. Kanske när man är sådär 25 och typ är vuxen på riktigt. Då får man väl börja ta tag i saker och stadga sig på allvar. Nu när jag berättat allt detta väldigt intressant så ska jag Hissa och Dissa:

Hissa: Jag måste nog säga äpplen. Det är liksom sådär gott och lite sött så när man är sugen på något kan man ta sig ett äpple och vara nöjd. Sen är de rätt fina också, iaf de röda och blanka. Man vill nästan kela med dem, eller nåt.. Har ni inte hört uttrycket: An apple a day, keeps the doctor away. Jepp, så smaska äpplen så lever ni läääänge mina vänner.

Dissa: Tv shop. FYYYYY FAAANKEN!!! Alltså det sjuka är att de kan typ handla om en grej som skalar lök, och så låter folk som att de gått från att vara självmords benägna till typ lyckligast i hela världen för de köpt nån jädra grej. Man får ju rycket!! Eller table mate. Alltså helt jäkla sjukt! Ett litet bord som man kan fälla ut och reglera, typ höja och sänka så det kan passa alla i familjen. Så på tv:n hade det en massa table mates som de tog fram när de typ skulle äta middag. Jätte trevligt och sitta där vid varsitt bord. För det är ju verkligen SÅÅ svårt att sitta vid ett vanligt bord. Det är ju verkligen hemskt att ha ett bord som inte är exakt anpassat efter allas höjd. Och ja, jag har tittat endel på tv shop, något jag är mindre stolt över. Så jag måste bara få avreagera mig lite och nu är det gjort!!

Nehe nu kanske man borde ta tag i några viktiga saker typ ut och motionera eller plugga körkort? Hmm, tv:n känns mycket mer lockande, men man vill ju inte bli en val, eller åka buss hela livet. Så nu är det slut för idag!

Pussohej hade gött alla nissar där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0