Fredag och sånt.

Hej svejs!! Jadu fredag igen då ....:) Ibland tror man nästan att någon mixtrar med tiden och får den att gå snabbare. Va de inte nyss söndagen den 12:e april liksom? Det kanske bara är jag som känner så... Idag fyller syster yster 23 år. Så ikväll ska vi åka dit och så blir det kalas, sen stannar jag och så imorgon blir det fest i Kalmar. Gutt säger jag bara!!! Hoppas hon blir glad för min present. Jag hade egentligen tänkt köpa något annat men så när jag gick runt där så rätt som de va såg jag något som liksom bara passade Ida sådär kalas bra. Tycker jag iaf. Så har man klipptid idag också. Om sisådär 1 tim och 14 min. Om ni undrade alltså... Blir bara att ta bort lite svinto toppar typ. På festen i onsdags va det nämligen en frisör där som såg mina toppar och ba: Öhh ja dem är väldigt slitna du borde nog klippa dig... Klippa mig? Herregud, jag klippte mig ju för typ 8 mån sen, är det inte typ var tredje år man ska klippa sig? Jaha va tredje MÅNAD. Då har jag nog misförstått lite kanske, men var tredje månad är inget för min plånbok ändå, även om man har en frisör kompis som ger en special pris. Visserligen sa hon att det va för att det tar lika lång tid att klippa mitt hår som att klippa en snaggad killes, men jag tror ändå att det är för att hon inte kan motstå min charm, utstrålning och värme... Jag har liksom en aura man inte kan motstå. Eller nåt.. Höhö. Hmm. Jag funderar över vad jag ska ha på mig ikväll. Skönast med klänning eller tunika typ. Så man inte ser ut som en kossa gravid med fyrlingar efter lite mat liksom. Eller rättare sagt, så man kan dölja att man gör det.

Jag har några mål i mitt liv som jag jobbar med just nu.   

1. Gå ner dem 5 kg jag har gått upp sen jag flyttade hemifrån. Alltså det är helt sjukt vad man kan inbilla sig saker. Jag har på ALLVAR trott att mina kläder har suttit så extra tight för att jag har tvättat fel så att allt har krympt... Förnekelse can be ugly.
2. Sluta tugga med öppen mun!!! Alltså nu har både min pojkvän och syster påpekat att jag inte kan inta en måltid utan att visa upp tuggnings processen för omvärlden. Man skäms ju... Visserligen har jag aldrig varit fin i kanten, eller fin överhuvudtaget, varken i kanten eller i hörnen eller mitten eller någonstans, men ändå.
3. Börja träna igen. Jag har alltid tränat innan hela gymnasiet typ, men sista året har det varit ganska dåligt med de. Jag har väl haft fullt upp med att bygga på ölmagen, eller nåt, men nu är det dags! Jag va där i tisdags igen, och även om det under vissa stunder kunde liknas med en nära döden upplevelse, jag såg mitt liv flasha förbi, många minnen man förträngt där, så va det ändå redigt härligt att duscha av sig lite väl förtjänt svett efteråt.

Så ligger det till med de hela! Have a great weekend :) Det ska jag iaf ha!! Pussohej leverpastej, nej jag tror pastejen är död faktiskt. Sorry nu va jag sådär extremt dryg igen. Hejdå på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0