Blaaablöö

Hejsan. Har förbannat jäkla ont i axlarna säger jag bara. Måste verkligen lära mig att slappna av. Aja... Nu har man då först njutit av en morgon med Daniel, sen jobbat, sen tränat och sen handlat. Daniel va ledig idag och ville typ sova ut ordentligt. Och när han vill sova ut då vill han sova till kanske 12. Men det kunde ju inte jag acceptera! Så vid kvart i nio sa jag till honom att älskling nu ska vi äta om tio minuter!! Han ville inte gå upp. Men jag tvingade den stackarn så han hade liksom inget val mer än att lyda min vilja. HAHA I am evil eller vadå... Nejmen jag tycker faktiskt inte man behöver sova bort hela dagen bara för att man är ledig (pinsam tantvarning). Sen åt vi frukost då. Jag åt min vanliga goda och underbart nyttiga frulle: en fullkornsfralla, kokt ägg och kaffe. MMM och NYTTIGT! Jag har världens bästa frukost rutin nu liksom.
Skulle igår tvätta en maskin i snabbtvätt stugan. Insåg idag att det va ett misstag att inte tvätta lakan, då jag inte hade något påslakan rent och jag verkligen va i behov av att byta.. Men att fläkta det gamla lite på balkongen är väl nästan samma som att tvätta eller hur? Iaf så är tumlaren sämre än Red Lights kebabrulle. Tvätten är fortfarande ganska fuktig när man tar ut den, jag har till och med prövat att tumla den två gånger. Så nu *suck* har jag fått hänga upp denna fuktiga tvätt lite varstans i lägenheten. Och eftersom det inte finns sådär jätte mycket space att hänga saker på här så har jag fått täcka hela vardagsrums golvet med kläder.. KULJUL!! Eller inte liksom.
Va även ute och handlade lite på Willys idag efter min träning *stolt*. Upptäckte till min enorma lycka att de hade grötkorvar från eldorado nu!! Ett tag hade de bara de snobbiga som inte ens är goda från felix. Men nu fanns min gamla goding på plats!! Så jag köpte två. Jag menar, de kostar tolv kr styck och är ett kg i liksom. Gott och snabbt fixat när man är lite hungrig och inte hinner fixa med något annat. Har även börjat med en ny annan vana. Sova i pyjamas. Japp så är det med det. Fast jag tar av mig byxorna och sover i skjortan. men nu sitter jag här i min dress haha. Jag tyckte jag va fin i den, och det tyckte Daniel också, men efter ett tag sa han: Det känns som att du typ är tolv eller nåt i den pyjamasen. Skit samma tänkte jag, ingen jäkla karl ska få bestämma om jag ska ha pyjamas eller inte! Inte för att han försökte bestämma det, mer för att poängera att ingen jäkla karl ska bestämma över mig överhuvudtaget! Så är det med det.
Ja så är det med allting just nu. pussohej hade great
Det finns iaf något som är äkta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0